Thực trạng và biện pháp nâng cao mức độ sáng tạo của sinh viên trong bài thi học phần

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Vân Đặng, Hiền Thương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370 Education

Thông tin xuất bản: Khoa học giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 32-34

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 482779

The author suggests that the level of creativity manifested in the course exams of students of Agricultural University Hanoi only reaches the average point. The creativity manifested in the course exams among students is not clear or comprehensive. None of students can show a high degree of creativity. One of the most significant reasons for this status is attributable to the inappropriate design of test items by lecturers.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH