Biện pháp quản trị xây dựng thương hiệu trường phổ thông ngoài công lập – nghiên cứu trường hợp tại Trường Tiểu học và Trung học cơ sở May, thành phố Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Hồng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.355

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 482802

 Building a school brand is a very strong advantage competitive for non-public high schools in Vietnam today. Therefore, school branding management is an urgent problem for non-public high school managers. Each school has its own characteristics with its own development goals, so there might be many suitable measures to implement school brand management. The choice of measures and how to implement them depends on the capacity of managers, the school’s pedagogical body as well as taking into account the factors affecting the environment inside and outside the school to create the feasibility and effectiveness of each measure. This article focuses on proposing brand management measures at May Primary & Secondary School, Hanoi city including: Building the school’s mission, vision and core value system
  Implementing brand positioning strategies and school brand marketing programs
  Connecting and building brand values from cadres, teachers, staff and students in non-public high schools
  Developing the competitiveness of non-public high schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH