Chiến lược dạy học đọc - hiểu văn bản văn học cho học sinh trung học phổ thông theo định hướng phát triển năng lực=Strategies for teaching reading and understanding literary texts for high school students according to the orientation of capacity development

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hà Thương Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.52

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 483369

The 2018 General Education Program has brought significant innovations to the Literature subject, aiming to comprehensively develop students’ language and literary abilities. Teaching reading comprehension in Literature in the general education program emphasizes equipping students with the necessary skills to be autonomous in accessing and processing information from texts, instead of focusing only on memorizing knowledge. The article focuses on suggesting strategies for teaching reading comprehension to high school students to meet the requirements of forming and developing learners’ abilities according to the orientation of the subject program and the general education program.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH