Thực trạng thiết kế trò chơi khám phá khoa học nhằm phát triển kỹ năng quan sát cho trẻ 5-6 tuổi ở các Trường Mầm non thị xã Hương Trà, Tỉnh Thừa Thiên Huế=Situation of designing scientific discovery games to develop observation skills for 5-6 years old children in Kindergartens in Huong Tra town, Thua Thien Hue Province

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phúc Hoài Nhi Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.65

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 483378

Play is the main activity of preschool children in general and 5-6 years old children in particular according to the motto "play to learn, learn by playing". Using scientific discovery games appropriately will help stimulate interest and develop observation skills for preschool children. The article presents a summary of the results of research on the current status of scientific discovery game design to develop observation skills for 5-6 years old children in preschools in Huong Tra town, Thua Thien Hue province. The research results will serve as a basis for designing games to include in the process of organizing educational activities to improve the quality of preschool education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH