Hiệu quả của sử dụng chính tả để luyện kỹ năng nghe cho sinh viên không chuyên tiếng Anh năm thứ nhất Trường Đại học Tài nguyên và Môi trường Hà Nội=The effectiveness of using spelling to practice English listening skills for first-year non-English major students at Hanoi University of Natural Resources and Environment

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Oanh Bùi, Hoàng Mai Doãn, Thị Tuyết Nhung Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.113

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 483469

Nowadays, English has become an international language and is an essential requirement for most fields of work and study. Proficiency in English opens up many career opportunities for students after graduation. However, English listening skills are often one of the most difficult skills to develop. In improving English listening skills, one of the traditional but effective methods is to use dictation. This study will determine the extent to which listening skills are improved and the factors that influence the success of dictation in supporting non-major students to learn English more effectively.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH