Approaches to motivating undergraduates to participate in scientific research

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Mi Hoang, Tran Truc Linh Pham

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Phát triển và Hội nhập, 2024

Mô tả vật lý: tr.82-88

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 483495

 Scientific inquiry has always been a fundamental educational endeavor for students. Undergraduate students are novices who are not well-versed in scientific research activities
  hence, they frequently encounter several obstacles. This research investigates the challenges and incentives that drive undergraduate students to engage in scientific inquiry. Subsequently, in accordance with this theoretical framework, “Tinto’s Persistence Theory” a model of approaches was generated to encourage undergraduate students in Vietnam to do more high-quality scientific research.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH