Các lý thuyết đánh giá động lực và kết quả học tập của người học bằng công cụ hỗ trợ AI=Theories of Evaluating Learner's Motivation and Learning Outcomes by AI-Powered Tools

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Kiều Lan Đỗ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.165

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 483541

This article explores the potential impacts of AI-powered tools on student motivation and learning outcomes within the framework of Self-Determination Theory. It examines how AI tools can influence students’ sense of autonomy, competence, and relatedness, potentially fostering intrinsic motivation and internalized extrinsic motivation, leading to improved academic performance. The article also discusses the need for empirical research to investigate these complex relationships further.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH