Nghiên cứu các phương pháp học máy để phát hiện chứng lo âu bằng tín hiệu sinh học cho học sinh=Research machine learning methods used to detect anxiety using biological signals for students

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thúy Hà Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.180

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 483545

Excessive anxiety disorders affect the ability to function daily. In the school environment, this can include forms such as social anxiety and school anxiety. The main markers of human well-being employed in clinical settings are features taken from ECG, EDA, EEG, and RSP signals. Early discovery and intervention in cases of AD are critical since any mental condition may be improved with early recognition and care. Applying machine learning to these signals enables clinicians to recognize patterns of anxiety and differentiate a sick patient from a healthy one. Further, models with multiple and diverse biosignals have been developed to improve accuracy and convenience. This review introduces several models for detecting anxiety.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH