Định hình chiến lược giảng dạy thực tế về tư duy phản biện trong các giờ dạy học môn Triết học cho sinh viên Học viện Quản lý giáo dục=Shaping practical teaching strategies on critical thinking in Philosophy teaching hours for students at the Academy of Educational Management

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Vương Đoàn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.298

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 483623

The specific and clear formulation of practical teaching strategies for critical thinking in philosophy lessons for students is useful for teachers interested in teaching their students about critical reasoning elements on ethical and social issues. Discussing values in the classroom can be complex and challenging, especially when the topic is controversial or sensitive, but if there is a careful preparation process, identifying situations that are appropriate to the objectives and teachers have appropriate suggestions, leading the discussion on a valuable topic will have practical benefits over general education methods in Philosophy for students of the Academy of Educational Management in particular and university students in general.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH