Tổng quan nghiên cứu về quản lý hoạt động phát triển ngôn ngữ cho trẻ ở các trường mầm non=Overview of research on managing language development activities for children in preschools

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thúy Vinh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.369

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 483684

 Language is a collective product
  it exists and develops in association with the existence and development of society. Language is a tool that individuals use to communicate daily, express themselves, and trade information. It contributes to expressing social consciousness, especially the social consciousness of a community. Simultaneously, the criteria that train children’s ability to communicate confidently and fluently while supporting the development of their progressively advanced thinking are the foundation of language development instruction, and this approach is recognized. The paper centers on studies conducted in a few different nations on the instruction of language development to preschoolers.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH