Đánh giá sự phát triển của trẻ em bị bệnh tự kỷ ở việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 120-127

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 483835

The work of developmental assessment in order to create an educational plan for children with autism is crucial in the system of Detection Diagnosis - Assessment - Intervention - Inclusive Education. Using questionnaires, semi-structure and in-depth interviews, this study attempts to investigative the situation and the need for developmental assessment when making an educational plan for children with autism with input from parents, people who work assessment and managers in 3 big cities in Vietnam.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH