Phân loại học viên trong một hệ thống quản lý học tập thích ứng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 159-165

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 483839

In this paper, the authors show the significant benefits adopting the Adaptive Learning Management System (ALMS) to improve the teaching quality for online courses. The authors set up a problem to realize and orient students in the ALMS. To solve this problem, the authors first show the psychological fundamentals for classifying students. The authors then point out why the learning orientation model should be selected as a tool for identifying students who are taking online courses. Finally, the authors propose a means to applying this model to improve individualized learning in adaptive online courses.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH