Đánh giá sự thoả mãn nhu cầu khách hàng về hàng may mặc trên khu vực các tỉnh đồng bằng bắc bộ nước ta

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Quỳnh Trang Phùng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 620 Engineering and allied operations

Thông tin xuất bản: Tạp chí khoa học thương mại, 2014

Mô tả vật lý: 81-93

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 484102

 Vietnam garment enterprises have made many effects to enhance their product quality and paid more attention to the home market in recent time. However, garment products in general and outfit products in particular have not yet met the demand of customers. To gain a better understanding on this matter, the 'author has evaluated customer satisfaction towards outfit products in Northern provinces under 6 element groups: (1) Products
  (2) Prices and Payment methods
  (3) Distribution
  (4) Promotion Programs
  (5) Customer Services and (6) Brands. The findings indicate that outfit products have not yet satisfied customers needs. On this basis, the author suggests 5 solution groups to raise customer satisfaction towards these products.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH