Oral corrective feedback plays an important role in EFL classes because it contributes to the development of speaking skills among language learners. However, many studies have shown that the teachers’ and the students’ perspectives in giving oral corrective feedback have been undertaken in the Vietnamese context in general and in non-English major classes in Nguyen Tat Thanh University in particular. Therefore, the objective of this study is to investigate the relationship between teachers and students’ perspectives on the contribution and sources of oral corrective feedback. This study focuses solely on quantitative and qualitative data collected from the questionnaires and interviews, respectively for the investigated phenomena. The data consisted of questionnaires with 102 students and 18 teachers, interviews with 10 students and 5 teachers who completed the questionnaires. The findings show that both teachers and students appreciated the importance of providing and receiving oral corrective feedback in classes. However, regarding the sources of oral corrective feedback, while teachers liked peer correction as well as appreciated the role of self-correction, students lacked their confidence in correcting their mistakes by themselves and they preferred being corrected by teachers.Phương pháp phản hồi sửa lỗi đóng vai trò quan trọng trong lớp học tiếng Anh như là một ngoại ngữ, góp phần vào sự phát triển kĩ năng nói của người học ngoại ngữ. Tuy nhiên, các nghiên cứu để tìm hiểu về quan điểm của giảng viên và sinh viên về phương pháp phản hồi sửa lỗi vẫn còn khá ít trong bối cảnh Việt Nam nói chung và tại các lớp tiếng Anh không chuyên thuộc Trường Đại học Nguyễn Tất Thành nói riêng. Nghiên cứu này nhằm tìm ra mối quan hệ giữa quan điểm của giảng viên và sinh viên về sự đóng góp của phương pháp phản hồi sửa lỗi cũng như người sẽ thực hiện phương pháp phản hồi sửa lỗi. Nghiên cứu này dựa vào dữ liệu định lượng và định tính được thu thập từ bảng khảo sát và phỏng vấn. Dữ liệu bao gồm bảng khảo sát của 102 sinh viên và 18 giảng viên và phỏng vấn 10 sinh viên và 5 giảng viên, những người đã tham gia khảo sát trước đó. Kết quả cho thấy là cả giảng viên và sinh viên đều thấy được sự quan trọng của việc sửa lỗi sai tại lớp học. Tuy nhiên, đối với người thực hiện phương pháp, trong khi giảng viên thích sinh viên sửa lỗi cho nhau cũng như đề cao vai trò của việc tự sữa lỗi sai thì sinh viên lại thiếu niềm tin trong việc tự sửa lỗi và muốn giảng viên sửa lỗi cho sinh viên.