Xây dựng thang đánh giá kĩ năng tư duy không gian của học sinh trong dạy học Hóa học hữu cơ ở trường trung học phổ thông=Building a scale to evaluate students‘ spatial thinking skills in teaching Organic Chemistry in high schools

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Vân Bùi, Lê Hồng Phương Trịnh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.87

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 484613

Based on research on the concepts and characteristics of spatial thinking, the author has identified a system of spatial thinking skills for students in teaching organic chemistry in high schools including 3 operations and 7 criteria. Evaluation criteria, each criterion includes 3 levels: average, good and good. The spatial thinking assessment scale helps teachers measure the level of awareness of stereochemistry content of students as well as adjust teaching activities to suit reality at each general education facility.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH