Tổ chức giáo dục sáng tạo đối với cấp học Mầm non trong bối cảnh Liên văn hoá=Creative education for preschool levels in an intercultural context

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Kim Thương Đinh, Thị Cẩm Nhung Hà, Thị Hòa Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.306

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 484856

In the context of globalization and strong cultural exchange, creativity is the key to fostering innovation and societal development. Creative education has become an essential factor in developing the capabilities of the younger generation. Creative education in a cross-cultural context not only encourages individual creativity but also contributes to building an inclusive society that respects cultural diversity. For preschoolers, creative education helps children develop independent thinking, adaptability, cooperation, and social interaction skills while also promoting understanding and respect for different cultures. This paper discusses several theoretical issues regarding creative education for preschool education in a cross-cultural context and proposes solutions to enhance the quality of creative education today.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH