Phát triển kĩ năng ngôn ngữ - giao tiếp cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ thông qua các trò chơi giao tiếp bằng giác quan hàng ngày tại gia đình=Developing language and communication skills for children with autism spectrum disorders through daily sensory communication games at home

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phương Mai, Thị Kim Hoa Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.315

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 484862

 Children with autism spectrum disorder are a common disability worldwide and in Vietnam. Children with autism spectrum disorder have typical language and communication impairments, so there have been many different methods, measures, and techniques studied to help children develop these skills. In the article, we have presented the application of a three-step process through the use of daily sensory games to help children develop language and communication effectively: Step 1: Find the rhythm of daily sensory communication games
  Step 2: List and select games
  and Step 3: Optimize the level of children's learning ability.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH