Biện pháp rèn luyện kĩ năng đọc, kể diễn cảm trong học phần Văn học thiếu nhi và đọc, kể diễn cảm tại Trường Cao đẳng Sư phạm Nam Định=Measures to train expressive reading and storytelling skills in the Children’s Literature and expressive reading and storytelling courses at Nam Dinh College of Education

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Lan Hương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.121

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 485023

 For students majoring in Early Childhood Education, expressive reading and storytelling skills are extremely important skills, contributing to the effectiveness of organizing activities for children to get acquainted with literature in particular and develop language in general in preschools. Teaching practice shows that students’ expressive reading and storytelling skills are still limited. The article is based on analyzing basic theoretical issues to propose some measures to train expressive reading and storytelling skills in the process of teaching the Children’s Literature and expressive reading and storytelling subjects at Nam Dinh Pedagogical College
  contributing to the goal of developing professional capacity for students majoring in Early Childhood Education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH