Một vài công cụ nhằm tăng cường công tác quan hệ công chúng nội bộ trong doanh nghiệp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hương Đào, Thị Thu Hà Mai, Thị Thanh Tâm Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 330 Economics

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (đại học thái nguyên, 2015

Mô tả vật lý: 203-206

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 486336

Business internal public relations are considered "weapons" of business. Internal PR contributes profound linkages between employees and businesses. When employees understand the information about activity has and will occur in your business, these policies directly related to the individual and the interests of the business, which will be the driving force... promote greater responsibility they have in their work. Internal PR is understood as the use of action plans affecting the knowledge, attitudes, behavior of employees in the enterprise. If businesses do this work, in addition to ensuring the information is transmitted smoothly from the upper level to the lower level, also help to create a healthy working environment, a labor collective solidarity, commit and empower enterprises.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH