Thực trạng quá trình xây dựng và phát triển thương hiệu khách sạn hoàng mấm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hương Đào, Thị Thanh Tâm Nguyễn, Quyết Thắng Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 330 Economics

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (đại học thái nguyên, 2016

Mô tả vật lý: 19-24

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 486471

Despite being one of the most well operated corporations in Thai Nguyen, Hoang Mam hotel still does not establish and develop its brand effectively. This hotel recently has to compete with more than 200 competitors in tourism and hospitality area, which brings numerous challenges to Hoang Mam. In order to grow stably in this market, Hoang Mam hotel needs to make great effort in improving its quality and expanding its brand name widespread. This research analyzes the process of building Hoang Mam brand from 2011 to 2015 by collecting its customers' evaluation on Hoang Mam brand name's value, which will help Hoang Mam managers assess the actual situation of its image then give out solutions and strategies to develop it more effectively.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH