Xây dựng thương hiệu cho viện nghiên cứu chế tạo tàu thủy - trường đại học nha trang, tỉnh khánh hòa

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Đạt Nguyễn, Thị Hồng Anh Phạm, Hải Thủy Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 300 Social sciences

Thông tin xuất bản: Khoa học công nghệ thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 96-103

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 486571

 The purpose of this study is studying the actual status of the brand building in Institute of Ship Research and Development (Shipbuilding Institue). Using statistical analysis, encrypted synthesis and processing data methods during the training, scientific research and manufacturing in Shipbuilding Institute from year 2007-2012 by Excel and SPSS software to evaluate branding efforts of the institute in the last period
  from that proposes some solutions to promote the brand building for Shipbuilding Institute. The research results show that the creation of brand reputation in customers' minds with quality products is the most effective way to protect and enhance the brand "Shipbuilding Institute ".
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH