Sự ảnh hưởng giữa việc phản hồi của giáo viên về lối viết của sinh viên và khả năng cải thiện kỹ năng viết của sinh viên tại trường cao đẳng sư phạm thái nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Hương Đặng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370 Education

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ (đại học thái nguyên, 2015

Mô tả vật lý: 213-217

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 486681

 Writing is one of the most important language macro skills that every language teacher should develop among his/her students
  and written feedback is obviously an essential aspect of any English language writing course. While not all students are familiar with doing corrections and peer feedback may not work effectively yet, the use of teachers' written feedback on students' writing outputs which help students correct their errors in the most effective way is considered. Therefore, this study was conducted to find out if English Foreign Language Vietnamese teachers purposely give feedback to help their students improve writing and if the students effectively make use of them. The subjects of this the study are the 150 students randomly selected from four classes of primary education (PE), a class of nursery education (NE), a class of mathematics-physics education (MPE), and a class of chemistry-biology education (CBE) of Thai Nguyen Teacher Training College during the second semester of school year 2013-2014. The study concluded that there is a significant relationship between teachers' written feedback and students' performance in writing.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH