Sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ tại các công ty chứng khoán ở thành phố hồ chí minh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Chánh Nguyễn, Nguyễn Mai Phi Tô

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 330 Economics

Thông tin xuất bản: Khoa học (đại học văn lang), 2017

Mô tả vật lý: 105-114

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 488106

The main aim of this study was to raising a proper awareness of the importance of service quality in the securities companies in Ho Chi Minh City, as well as researching and building a suitable model optimization to improve the quality of services for individual investors with the aim of increasing customer satisfaction and prestige of the Securities Companies. Research data collected from individual investors who is using the service at the securities companies in Ho Chi Minh City. The Cronbach Alpha testing methods, exploring factor analysis (EFA), multivariate linear regression models were used in study. The research results have indicated that price, corporate style, image, brand and tangible media are the controlling factors of customer satisfaction in securities companies. In particular, the price is the most crucial factor on customer satisfaction.Xác định các nhân tố ảnh hưởng đến mức độ hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ tại các công ty chứng khoán là giá cả, phong cách doanh nghiệp, hình ảnh và thương hiệu doanh nghiệp và phương tiện hữu hình. Trong đó, nhân tố giá cả có ảnh hưởng mạnh nhất đến mức độ hài lòng của khách hàng.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH