Model for the building of the assessment scale to evaluate high school students' critical thinking competence in Chemistry

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Lê Hồng Phương Trịnh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 153.42 Thought and thinking

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh, 2017

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 492458

Developing students' critical thinking competence in Chemistry is one of the most effectual solutions to help the students gain insights into the nature of chemical objects. This article introduces the assessment scale of evaluating students' critical thinking competence in chemistry in accordance to reasoning about definitions, structures, levels of manifestation of critical thinking. The five principles and five steps of the procedure are also strictly followed.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH