Một số yếu tố ảnh hưởng đến phương pháp dạy học tích cực đối với môn lí luận dạy học ở trường đại học Sư phạm Kỹ thuật Tp.Hồ Chí Minh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ngọc Lan Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 003.01 Systems

Thông tin xuất bản: Tâm lý học xã hội, 2015

Mô tả vật lý: 100-105

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 493381

This article focused on analysing two factors predicting the application of proactive teaching in the Theory of Education module at Ho Chi Minh University of Technical Education. Research on 50 students on learning motivation and learning enthusiasm showed that students had intrinsic learning motivation yet only at the cognitive level. Their learning enthusiasm was only average, i.e. students rarely sought innovations and creativity in learning.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH