Nghiên cứu tâm lý về trường hợp một trẻ trai biết đọc sớm ở tuổi lên 3

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Đức Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 492.486 Afro-Asiatic languages Semitic languages

Thông tin xuất bản: Tâm lý học xã hội, 2015

Mô tả vật lý: 45299

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 494803

This article described the psychological portrait of a boy who can read at the age of 3 in Hanoi, therefore highlighting the application of early interventions to encourage reading skill of Vietnamese children in recent years. The author used Esther Bick's observation method and Denver II theoretical framework to describe the case and effects of psychoanalytic intervention on children and their family.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH