Tích hợp nội dung lịch sử trong dạy học Địa Lí ở trường Trung học Phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Giang Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.9 Historical, geographic, persons treatment of elementary education

Thông tin xuất bản: Tạp chí thiết bị giáo dục, 2015

Mô tả vật lý: 40-42

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 495750

Content integration in teaching history in secondary schools Geography is an important trend, as required in the education development strategy of the country after 2015. The integration process has many advantages and are increasingly promoted in various forms and different methods. In the process of teaching geography, integrated interdisciplinary knowledge has important implications, not only to help students grasp the knowledge, but also help them develop the skills involved, apply existing knowledge to complete new scenes, enhancing adaptive capacity, access related issues - this is an important goal of modern education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH