Chủ quyền lãnh thổ trong sách giao khoa lịch sử cộng hòa liên bang Đức - một vài suy nghĩ cho việc đổi mới sách giáo khoa Việt Nam sau năm 2015

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Nga Hoàng, Ngọc Thành Văn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 709.597 Historical, geographic, persons treatment of fine and decorative arts

Thông tin xuất bản: Nghiên cứu Lịch sử, 2015

Mô tả vật lý: 75-81

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 503119

 Given a reexamination of sovereignty issues in history textbooks in Germany both in content and form of presentation, the article .seeks to provide suggestions as references for .the compilation of textbooks in Vietnam after 2015. It may include: 1/ For instance issues of sovereignty in the framework programme and its application to all history textbooks after 20 I 5
  2/ Necessary to find ways to express rich contents of territorial sovereignty and to point out dimensional views and comments on assessment of historical events
  3/ Contents on sovereignty both on land and at sea should be presented fully, authentically and objectively
  4/ In the long term, Vietnam can cooperate with other Southeast Asian countries in a common publication on history, including contents of sovereignty and territory.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH