Tổ chức đánh giá chất lượng cung ứng dịch vụ cho hành khách tại cảng hàng không Việt Nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hải Sơn Hoàng, Thanh Chương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 915.97 Geography of and travel in Asia

Thông tin xuất bản: Giao thông Vận Tải, 2015

Mô tả vật lý: 85-86

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 503228

Passengers are always concerned about the service quality offered on flights. Airports in Vietnam are in the course of development and intergration, so they are concerned about improving the service quality. On that basic, this article proposes some options of organization, assessment and criterias to assess the quality, in order to support the bussiness with information, so they can introduce policies to improve the service quality in airports.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH