Tác động của niềm tin doanh nghiệp và niềm tin người tiêu dùng đối với chỉ số VN-index

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bích Thảo Phạm, Thị Thu Thủy Thân

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 641.59597 Cooking

Thông tin xuất bản: Journal of Economics and Development, 2014

Mô tả vật lý: 76-88

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 503789

Fluctuations in stock price index are always the focus of investors' and listed companies' interest, so the exploration of factors affecting this index is crucial. This paper examines the impacts of business confidence and consumer confidence on VN-Index. The results confirm positive impacts of business confidence and consumer confidence on the index, but they are not remarkably high. Thence, the study proposes solutions to the improvement in business confidence and consumer confidence to help the Vietnam's stock market grow in a stable and sustainable manner.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH