Các cấu thành của vốn chủ sở hữu thương hiệu: Trường hợp quả Thanh Long ở Bình Thuận

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Tiến Minh Đinh, Thi Ngọc Huyền Ngô, Viết Bằng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 634.6 Tropical and subtropical fruits

Thông tin xuất bản: Journal of Economics and Development, 2014

Mô tả vật lý: 142-160

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 503793

The paper aims at testing the theoretical model of brand !equity and developing a measure for brand equity of Binh Thuan dragon fruit and relationship between components of brand equity. The research results based on Structural Equation Modeling (SEM) demonstrate relationships between the following components of the brand equity of Binh Thuan dragon fruit: Brand awareness, perceived quality, brand associations and brand loyalty. The results also show that these components do affect the overall brand equity.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH