Một số yếu tố liên quan đến sự hài lòng của khách hàng khi đến khám tại Khoa khám bệnh theo yêu cầu, Bệnh viện Phụ sản Trung ương

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Đức Nhu Đặng, Thùy Dương Long, Thúy Hằng Trịnh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 618.1 Gynecology

Thông tin xuất bản: Y học thực hành, 2015

Mô tả vật lý: 18-21

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 504868

Objectives: To describe some factors which affect the patient's satisfaction about examination services at on-demand clinic in National Hospital of Obstetrics and Gynecology in 2014. Method: A cross sectional descriptive study. Result: By studying on over 418 people who got the examination at ondemand clinic in National Hospital of Obstetrics and Gynecology in 2014 showed that: Patient's satisfation is quite low with the time that spend from register successfully to getting examination (31.10 percent), examination equipments (42.82 percent) and the examination's cost (46.17 percent). Conclusion: Decreasing the time that patients must use by improving administrative method during examination registers, hospital need to expand clinics with advance equipments and adjust the examination's cost to meet patient's examination demand.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH