Đề xuất chiến lược marketing Festival trà Thái Nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Tâm Nguyễn, Kim Yến Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 633.72 *Tea

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2015

Mô tả vật lý: 45360

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 505282

Thai Nguyen Tea Festival is an opportunity for the State agency on tourism, businesses introduce and promote the image of Thai Nguyen Tea brand to domestic and international customers, while promoting the development of Thai Nguyen trade and tourism. However, due to the formation and development should no longer Thai Nguyen Tea Festival is stilI a lot of flaws and/,limitations in communicating, promoting, developing marketing strategies for the festival and Thai Nguyen tea.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH