Nâng cao hiệu quả kinh doanh tại công ty cổ phần đầu tư và thương mại TNG

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Phương Cao, Quỳnh Liên Dương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 641.555 Timesaving cooking

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2015

Mô tả vật lý: 19-23

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 505284

In the market economy, the business performance of enterprises is the decisive factor for the success or failure of the business in general and the business sector in particular. The company shares and trade investments TNG was one of ten textile enterprises in Vietnam reputed to be the strength of processed products export garments to wear. This is also the strategic goals of the company as it continues to bring stability and profitability for the TNG in the next year. Recognizing the important objectives that the company's leadership has recognized the problem in order to improve business efficiency, enhance the competitiveness of companies, and offer solutions as well as the right direction good for the company in the near future in order to accomplish goals that leadership the company has set.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH