Nghiên cứu ảnh hưởng của sự đối xử bất công của nhân viên đến hành vi phàn nàn và ý định rời bỏ nhà cung cấp của khách hàng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quí Dương La, Minh Huệ Nguyễn, Văn Hạnh Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.834 Consumer research

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2015

Mô tả vật lý: 55-59

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 505327

This research studies the effect of employee injustice on customer complaint intention and switching intention. The results show that when being treated unfairly by employees, cusomters usually feel angry and they tend to complain about service to provider. They also tend to switch to other providers. The results also show the mediating role of emotion, anger, in the relationship between employee injustice and complaint intention, and relationship between employee injustice and switching intention.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH