Các nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ thẻ ATM của ngân hàng thương mại cổ phần đầu tư và phát triển Việt Nam - Chi nhánh Thái Nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thúy Hương Dương, Thị Thanh Hoa Hà

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 332.178 Special banking services

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2015

Mô tả vật lý: 131-134

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 505346

ATM is increasingly becoming an important service of the banks. With a very large number of banks issuing cards, the competition among banks in this field is increasingly fierce. As one of the pioneers in providing ATM services to customers in Thai Nguyen, BIDV in Thai Nguyen increasingly want to improve the quality of this service. This research uses SERVQUAL model to assess the impact of factors on customer satisfaction about ATM service qualjty of BIDV in Thai Nguyen.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH