Một số vấn đề về thị trường tiêu thụ sản phẩm ở công ty cổ phần đầu tư và thương mại TNG Thái Nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Xuân Hoàng Ngô, Trọng Khánh ứng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 641.59593 Cooking

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2015

Mô tả vật lý: 135-141

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 505347

 In recent years the situation of production activities Corporation TNG Investment and Trade in general are more positive change. Tne company's prestige on the world market is improving, the company received more orders, production of goods increased. Besides the domestic market, the company has been present and occupy many foreign universities such as the USA, Canada, Spain, Germany, Russia, Mexico, the US market which accounts for over 50 percent market share. In the coming years to continue to maintain and develop, companies need good attention solve some of the major solutions: product
  solution of the price
  promotion of mixed solution
  technological innovation
  promote human factors, improving the quality of the workforce and improve management performance.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH