Nghiên cứu mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng và lòng trung thành tại các khách sạn trên địa bàn thành phố Hà Nội, Việt Nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Huy Nguyễn, Văn Hạnh Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.812 Customer relations

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2015

Mô tả vật lý: 163-171

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 505476

The study examines the relationship of service quality, satisfaction and tourist's loyalty in Hanoi hotel industry. The study used 5 service quality dimensions with 30 attributes which is suitable with hotel industry in Hanoi, Vietnam. Structural Equation Model (SEM) employed to test the relationship of service quality, satisfaction and loyalty. The results indicate that service quality directly and positively influence on tourist's satisfaction. Tourist satisfaction has a indirect affect on tourist's loyalty. Moreover, study also show that out of 5 service quality dimensions, assurance and reliability carried more weight effecting to service quality provided by hotels in Hanoi, Vietnam.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH