Phương pháp giảng dạy toán học vi phân cho học sinh tiểu học tại Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.13 Elementary education

Thông tin xuất bản: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội), 2014

Mô tả vật lý: 71-76

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 506101

An analysis shows that primary boarding school education is so ineffective that it does not meet Hanoi primary school requirements. This study raises the questions: 1) How does one determine a student's mathematics learning competency? 2) Can teachers differentiate between students of varying ability? And 3) How can one teach differential mathematics to primary school students? Studies show that all of the above is possible if the teachers have the ability to observe and solve problems, and if they can classify students according to psychological manifestations. Therefore, it is possible to create a suitable learning program for each student and group of students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH