Hiểu biết của giảng viên về động cơ, thái độ học tập của sinh viên trường Đại học Sư phạm Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Nguyệt Lê, Thị Thu Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 153.1 Memory and learning

Thông tin xuất bản: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội), 2014

Mô tả vật lý: 159-165

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 506141

This research was carried out questioning 214 first year students and 42 lecturers of HNUE. Interviews and a survey were conducted presenting questionnaire tables to discover the degree of mutual understanding and psychological compatibility of lecturers and students. A similarity was found between the students' self-understanding and the lecturers' understanding about students in their study areas. In others words, lecturers have a relatively accurately understanding of students regarding the students' needs, motivation, attitude and ability to carry out learning tasks. However, there is a certain difference of the lecturers' understanding about students. However, in some areas, lectures' lack an understanding of students, a relatively clear difference in understanding existing between lecturers and first year and third year students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH