Hình ảnh công ty trong bối cảnh chuyển đổi tổ chức: Một mô hình lý thuyết tích hợp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 003 Systems

Thông tin xuất bản: Journal of Economics and Development, 2014

Mô tả vật lý: 96-116

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 506673

 Contemporary researchers often study the concepts of corporate image and organizational transformation from different perspectives: the first in marketing and the second in management. Yet there are opportunities to link these two concepts in the field of marketing. Basing on attribution theory, this paper proposes a new analytical framework for identifying corporate image determinants and consequences in the context of organizational
  transformation. This approach provides interesting implications for companies looking to enhance their image in such a context.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH