Nghiên cứu và ứng dụng tính toán bến cầu tàu theo phương pháp thiết kế kháng chấn dựa trên năng lực

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bạch Dương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 624.17 Civil engineering

Thông tin xuất bản: Khoa học và công nghệ biển toàn quốc - Năng lượng, kỹ thuật công trình, vận tải và công nghệ biển, 2011

Mô tả vật lý: 180-188

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 547257

The piled pier, a type of port structure is constructed popular in Viet Nam, infact it isn't consider earthquake load in design. Vietnam is located in areas with the possihility of earthquakes, the earthquakes happened rather regular near by, although earthquake intensity isn't high but so design of port structure in general and piled pier structure in particular with the earthquake load is considered essential to limit risks without prediction. The paper presents highlights of the seismic performance-base design for port structures developed hy the International Navigation Association (PIANC). This paper also presents analysis methods, research on the application for seismic performance-base design calculation of the piled pier and applicated of software for this prohlem.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH