Thẩm quyền quản lý hoạt động quảng cáo thương mại trực tuyến tại Anh, Singapore và kiến nghị hoàn thiện pháp luật về quảng cáo thương mại trực tuyến Việt Nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Linh Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 659.1 Advertising

Thông tin xuất bản: Nghiên cứu lập pháp, 2018

Mô tả vật lý: 58-64

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 553647

Online commercial advertising is an effective form of advertising for businesses. However, online commercial advertising also has potential risks of violating sophisticated and complicated laws. From researching and evaluating the online advertising management model in the UK and Singapore, we can identify the problems needed when perfecting the management mechanism of commercial advertising in general and online advertising in particular in Vietnam.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH