Tính tích cực học tập của sinh viên Đại học quốc gia Thành phố Hồ Chí Minh: nghiên cứu so sánh theo giới tính

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bình Nguyên Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 376.64 [Unassigned]

Thông tin xuất bản: Khoa học (Đại học An Giang), 2017

Mô tả vật lý: 69-76

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 553805

A gender-based comparative study of positive student learning outcomes at the National University of Ho Chi Minh City shows that the learning positive of students with male and female gender has no difference. the meaning of the overall average value. However, based on the survey results in each industry group, the school year and the residence of the students before college in each expression of classroom learning behavior, outside of class time as well as learning motivation. Students have shown the difference according to the degree of active learning between men and women students at the National University of Ho Chi Minh City.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH