Bảo vệ thương hiệu nhìn từ thực tiễn của các doanh nghiệp việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quốc Thịnh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 495.922 Vietnamese

Thông tin xuất bản: TC Khoa học Thương mại, 2013

Mô tả vật lý: 22-29

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 556455

The article tackles brand protection, one of the neglected issues in many Vietnamese enterprises. Brand violation is still common in Vietnam and a lot of Vietnamese brands haye been taken by foreign companies. The situation is said to be the consequence of the enterprises lack of caution and inadequate awareness. From the survey and in-depth interview, the article points out the remaining problems in brand protection methods of enterprises, then offers some suggestions for the brand protection plans of companies. Depending on the real situation, enterprises can flexibly adapt each individual solution or their combination to have highest result in protecting enterprises brands.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH