Bước đầu vận dụng đánh giá lớp học trong dạy học học phần lí luận dạy học đại cương môn sinh học ở trường đại học sư phạm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Hội Phan

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 570.285 Life sciences Biology

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 112-121

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 556570

Assessment is an important part of the teaching process and feedback from students could improve the teaching process. Such feedback from students could improve the quality of teaching by suggesting educational innovations. In this article, the authors present the initial application of student feedback in the subject Biological Teaching Theory, a subject that is taught to 3rd year students enrolled in the Bachelor of Biological Pedagogy program at the Hanoi University of Education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH