Đánh gía các yếu tố lựa chọn ngân hàng thương mại tại tp. hồ chí minh của người cao tuổi

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Đạt Hà, Nam Khánh Giao Hà

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 915.97 Geography of and travel in Asia

Thông tin xuất bản: Phát triển kinh tế, 2014

Mô tả vật lý: 97-115

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 557093

 The research aims at: (1) Identifying factors that older customers are interested in when choosing banks
  and (2) Exploring differences in opinions about these factors between different groups of customers. Development of research model is based on theohes of banking services, older customers, consumer behavior and past studies of bank choosing. Cronbach's Alpha is used to estimate reliability and EFA is performed. Friedman test results show that older customers pay attention to the following factors in order of importance: (I) Staff quality
  (2) Price
  (3) Prestige
  (4) Experience
  (5) Facilities
  (6) Preferential treatment
  and (7) Consultation. Discriminant analysis helps clarify differences in degree of attention paid to bank choosing factors by customers grouped according to age, gender, employment, services emnloved and income.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH