Đánh giá mức độ hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ chuỗi cửa hàng tiện lợi co.op food trên địa bàn tp.hcm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Tuấn Hạ, Thị Lan Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 332.1 Banks

Thông tin xuất bản: Phát triển kinh tế, 2013

Mô tả vật lý: 39-49

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 557186

The research aims at discovering and adjusting the scale for quality of services in convenience stores, and examining customers' satisfaction with quality of services offered by Co.op Food stores in Ho Chi Minh city. Theories of service quality in supermarkets and measuring scales adopted for foreign and local supermarkets are applied to convenience stores. Based on factor analysis and multiple linear regression methods with 208 valid samples, the research finds that the customer satisfaction has a positive relationship with five factors (goods. display, store area, allitude of the staff and convenience). The results provide more injlrmation about managerial skills and realities that can support managers in their tasks of making right policies and decisions on development of new products/services and marketing in order to enhance customers' experience of service quality.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH