Đề xuất áp dụng cách tiếp cận mục tiêu dựa trên chương trình giảng dạy chung của việt nam và phát triển sách giáo khoa dựa trên ý tưởng của phương pháp sư phạm tích hợp sau năm 2015

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 200.71 Education

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 166-172

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 557323

There have been many studies on the application of integrated pedagogy and the findings of these studies have shown that integrated pedagogy has made education more economically efficient along with the quality of teaching and learning. This translates as lower education cost. In conclusion, the authors have studied integrated pedagogy in order to recommend ways to establish a curriculum and textbooks in the direction of objective-based approach, in response to the need to revise high school curriculum in Vietnam after 2015. This is also an outstanding question which is offered to educational managers, authors of currisulum and compilers of textbooks.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH