Giá trị cảm nhận của khách hàng đối với các ngành dịch vụ trong bối cảnh thị trường b2b

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hà Vân Anh Bùi, Xuân Lan Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 027.69 *Libraries for business and industrial organizations

Thông tin xuất bản: Phát triển Kinh tế, 2013

Mô tả vật lý: 45-58

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 557541

 This research aims at identifying factors that generate customers perceived value in B2B service sector. Development of research model and scales is based on various theories and qualitative studies. Research results show that there are five factors that affect the value perceived by customers. They are, in order of importance: (1) reputation, (2) customer orientation, (3) innovation, (4) technical skills, and (5) communication skills. The research also d.etects two factors that act as moderator variables: (1) Corporate reputation that produces stronger effects on results of customer realized perception caused by international experience
  and (2) Results of customer realized perception have stronger effects on customer perceived value when customers have little purchasing experience.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH